Головний Gamer
84
0

Розробник Hellblade 2 Ninja Theory каже, що його шанувальникам подобаються коротші ігри

null

Розробник Hellblade 2 пояснив, чому він вважає за краще робити коротші ігри, наполягаючи на тому, що цифрова дистрибуція відкрила двері "для ігор будь-яких форм і розмірів".

Розробник Ninja Theory, що належить Microsoft, незабаром випустить Hellblade 2, яка коштує 50 доларів, є лише цифровою та триває близько восьми годин. Вона слідує за багатокористувацькою онлайн-грою Bleeding Edge 2020 року та Hellblade: Senua's Sacrifice 2017 року, яка сама по собі є дешевшою та коротшою грою, яка була запущена без фізичного випуску.

У нещодавньому інтерв'ю IGN, глава студії Ninja Theory Дом Метьюз сказав, що Hellblade 2 — це «правильна форма та тривалість досвіду для шанувальників», щоб розповісти історію, яку розробники мали намір створити.

«Я думаю, що ми завжди ставимо собі за мету розповісти історію, і щоб тривалість гри відповідала історії, яку ми хочемо розповісти», — сказав Метьюз. «Тож насправді це не той випадок, коли ми ставимо собі за мету зробити коротший досвід. Я думаю, що це... Є історія, яку ми хочемо розповісти тут з початком, серединою та кінцем, і яка має правильну форму та тривалість, щоб розповісти цю історію? Отже, це те, з чого ми починаємо».

Метьюз сказав, що Ninja Theory знайшла аудиторію для коротких ігор, де "кожен крок цієї подорожі має сенс".

«Я б також сказав, що я думаю, що з тих пір, як цифрова дистрибуція стала реальністю, вона відкрила індустрію для ігор будь-яких форм і розмірів, що, на мою думку, дійсно чудово», — прокоментував Метьюз. «Тому мені дуже приємно бачити, що є багато людей, яким насправді подобається коротший досвід, щось, за що вони можуть сісти в будь-який вечір п'ятниці, надіти навушники, вимкнути світло і як би зануритися в досвід, а також для гравців, які не обов'язково хочуть чогось тривалістю 50 годин, 100 годин, тобто стільки, скільки потрібно. І я з тих людей, мені подобаються короткі ігри.»

"Я думаю, що сьогодні існує великий тиск на час людей, і я думаю, що наші шанувальники, судячи з того, що ми чуємо від них, насолоджуються коротшою грою, де наш намір полягає в тому, щоб кожен крок цієї подорожі був значущим... Є аудиторія людей, які хочуть цілеспрямованих ігор».

Як перша гра для Xbox, Hellblade 2 запускається в перший день у Game Pass 21 травня 2024 року. Хоча його також можна буде придбати окремо на ПК через Steam та Xbox, Hellblade 2, здається, навряд чи доведе свою цінність лише за рахунок продажів.

Однак для Ninja Theory є багато показників успіху Hellblade 2. «Я думаю, що для нас, як для студії, моя увага, як і керівника студії, полягає в тому, як ми можемо дати можливість команді, артистам піти і створити досвід, і як ми можемо донести його до якомога ширшої аудиторії?» – пояснив Метьюз.

«Я думаю, що успіх для нас полягає в тому, що ми хотіли б, щоб якомога більше гравців грали в наші ігри, але я думаю, що особливо з Hellblade ми любимо, і мені подобається та магія, якої ви можете досягти, створюючи щось, що змушує людей думати і відчувати. Тому, якщо я думаю про те, чого я хочу досягти в Hellblade 2, як тільки вона буде випущена, найбільшу посмішку на моєму обличчі викличе те, що шанувальники Hellblade: Senua's Sacrifice і люди, яким подобається така гра, скажуть, що ви продовжили подорож Senua таким чином, щоб це було гідно цього персонажа».