Blizzard заявляє, що World of Warcraft не використовує генеративний ШІ для створення контенту

Штучний інтелект та його використання в іграх залишався гарячою темою в індустрії під час конференції розробників ігор у березні. І в той час як деякі студії рекламували NPC, створених штучним інтелектом, або створення рівнів на основі штучного інтелекту, директор франшизи Warcraft Джон Хайт був трохи консервативнішим.
Ми поговорили з Хайтом після його виступу на GDC про останні 30 років Warcraft, і саме він підняв це питання. Ми запитали його, що, на його думку, зараз найцікавіше, що відбувається в індустрії за межами Blizzard, і штучний інтелект був його відповіддю. Але конкретно той тип штучного інтелекту, який розробники ігор використовують вже роками, і який поступово стає все кращим і ефективнішим, звільняючи розробників для творчої роботи.
«Ми використовували машинне навчання, щоб допомогти робити речі, які люди або не можуть зробити, або це дуже громіздко», — сказав він. "Примірка обладунків на персонажів, ви бачите, скільки у нас різних персонажів. Раніше нашим художникам доводилося проходити, і вони будували його для людської форми, а потім їм доводилося модернізувати всі ці речі для різних форм тіла, рогів, великих морд і хвостів і всього цього. Ось тільки робота для них не особливо приносить задоволення. Кілька років тому ми сказали: «Чи можемо ми використовувати машинне навчання, щоб допомогти принаймні досягти точки, коли 90% роботи буде виконуватися за них, а потім вони зможуть її точно налаштувати?». І ми це зробили. Насправді все вийшло дуже добре. Це дозволило нам зробити набагато більше різних обладунків. Художникам це подобається, тому що це щось на кшталт: «О, слава Богу, що ти позбувся нудної частини того, що ми робимо».
Це, звичайно, ще не все. Хайт розповідає про те, як удосконалення штучного інтелекту NPC призвели до того, що WoW може підтримувати такі функції, як Exile's Reach, навчальна зона, де нові гравці, незнайомі з тим, як працюють підземелля WoW, можуть спробувати одне з підтримкою NPC. Blizzard також працює над новою функцією під назвою Delves for The War Within, яка використовує аналогічну технологію. Але критично важливо, Хайт каже, що Blizzard уникає всього генеративного.
«Я син авіаційного інженера і художника. Моя мама була авіаційним інженером, а тато – прекрасним художником... Тому я ціную творчий процес, те, що переживає художник у своїй уяві. Я думаю, що художники в команді бояться, що штучний інтелект буде використаний, щоб позбавити їх роботи, і вони, звичайно, не хочуть, щоб їхні роботи використовувалися без їхнього дозволу, без зазначення авторства чи чогось іншого, і тому я думаю, що ми всі розбираємося з цим. Питання прав, того, наскільки ми використовуємо цю технологію, але ми її не використовуємо. Ми не використовуємо генеративний штучний інтелект у WoW».
Хоча генеративний ШІ залишається гарячою темою в іграх, обережність Хайта виправдана. Генеративний штучний інтелект поки що викликає критику з боку гравців і творців через сукупність етичних проблем, проблем із правами та боротьбою штучного інтелекту за створення контенту, який насправді подобається аудиторії.