
Total War: WARHAMMER III - Shadows of Change
Mac, PC (Microsoft Windows), LinuxОсобливості:
Дата релізу:
31.08.2023
Розробники:
Видавники:
Офіційний веб-сайт:
Опис
Набір «Тіні змін» представляє 3 нових легендарних лордів для Цеентча, Великої Катайї та Кіслева, які можна використовувати як у кампаніях «Царство хаосу», так і «Безсмертні імперії».
Набір «Тіні змін» представляє 3 нових легендарних лордів для Цеентча, Великої Катайї та Кіслева, які можна використовувати як у кампаніях «Царство хаосу», так і «Безсмертні імперії».
Додайте у свої ігри нових легендарних лордів, героїв і юнітів, щоб значно розширити свої методи гри на карті кампанії та в битвах. Перевертень, Юань Бо та Мати Останк'я привносять у свою фракцію свою унікальну механіку кампанії з цілями, відмінними від кампанії «Царство хаосу», і новими юнітами, які допоможуть їм здобути перемогу на своїх умовах.
3 нових легендарних лордів виходять з тіні.
Виконуйте підлі інтриги та хитрощі з Перевертнем Цеентча.
Встановлюйте та втілюйте грандіозні стратагеми в глобальному масштабі як Юань Бо з Великого Катаю.
Чаклують над могутніми гексами та заклинаннями, займаючись чаклунством, перевертаючи кампанії на голову як мати Останья з Кислева.
Прийміть зміни з 3 новими легендарними героями. Розкидайте навмання магічні заклинання з Блакитними Писарями Цеентча, виставляйте найсміливішого чемпіона Царини з Золотим Лицарем Кіслева Нарискою Лейсою та завдайте удару здалеку Вартовим Небес, Сайтангом Вартовим, за Велику Катайю.
Розіграйте тривожні ритуали за допомогою Лору Відьми; нового заклинання для Матері Останьї та Кислева.
Розширюйте свої списки 16 додатковими юнітами, посилюйте свої війська 9 відомими полками та зміцнюйте своє лідерство новим лордом і героєм для всіх 3 рас.
Я будую свій дім у найтемніших ямах твоєї душі. У тіні я чекаю свого часу.
Як могутній Жах Цеентча, Перевертень втілює в собі найбільш оманливі та маніпулятивні тенденції Змінника Шляхів. Здатний перетворитися на будь-якого легендарного персонажа від благородного до грізного, справжня форма Перевертня була втрачена часом. Його хитрість може навіть обдурити самих Темних Богів, здатних віддзеркалювати ворогів, створювати фальшивих союзників і руйнувати імперії зсередини, і лише одна істина стає зрозумілою ще довго після того, як він втілив у життя свої руки.
Тут був оманливий жартівник відомого світу, Перевертень з Цеентча.
Як перевертень заклинань, що зміцнює Лор Цеентча, Перевертень може прийняти форму будь-якого лорда, з яким він зіткнеться, що підвищить його бойову ефективність, коли ваш ворог спробує зробити те саме. Коли він не б'ється безпосередньо, він затримується в тіні, переслідуючи свою здобич і чекаючи оптимального часу для удару.
Нікому не довіряйте.
Незбагненний і випадковий характер Перевертня – ідеальний рецепт для інтриг і хитрощів. Для «Перевертня» світ поділяється на театри; сегментовані області, які містять схеми, як другорядні, так і ключові. Підживлюваний нескінченним легіоном хитрих сектантів, щоб досягти своїх цілей, він повинен спочатку розбити театр за допомогою менших, зухваліших схем, будуючи будівлі, викрадаючи ідентичності та розпалюючи напруженість серед цивілізованого населення, кульмінацією чого стане Грандіозний план та епічна битва за панування, рясніючи щедрими винагородами на цьому шляху.
Золота, гримуарів і розломів вдосталь.
З достатньою кількістю виконаних грандіозних планів кінцева мета Перевертня в межах досяжності: проведення Остаточного плану для перемоги в кампанії.
Цей неспокійний легендарний герой, Сині Писарі, їздять верхи на своєму Диску Цеентча, строчать на пергаменті на ходу, і здатні вивергати всілякі заклинання по полю бою, вербалізуючи свої сувої. Якби вони знали, що означають ці слова...
Люди з інших народів можуть заперечувати це, але всі смертні прагнуть контролю. Контролювати, тобто.
Правлячи Центральним Катайєю, Юань Бо, Нефритовий Дракон очолює Двір Небесних Чаклунів. Бюрократ найвищого рангу на перший погляд, так, але талановитий шпигун у душі, Нефритовий Дракон керує містом Вей-цзінь і, відповідно, є адміністратором імперії Катай. Подобається всім, благо Grand Cathay знаходиться в умілих руках.
Виконуючи дві ролі між своєю людською та драконячою формами, Нефритовий дракон може бути руйнівним руйнівником однієї цілі та потужним заклинателем з магічними знаннями Світла, Інь та Неба. Ширяйте над полем бою, як дракон, спалюючи навіть найсильніших ворожих істот, або вступайте в бій на землі з заклинаннями, що змінюють правила гри.
Катая стоїть, все одно.
Візьміть участь у шаховому матчі, не схожому на будь-який інший, з державними справами. Будучи видатним державним діячем, правою рукою імператора і шпигуном, вплив Юань Бо на царство глибокий. Маючи цю силу, впроваджуйте відкриту та приховану політику щодо поселень, армій і навіть персонажів, щоб найкраще відповідати потребам вашої імперії. Боріться з корупцією в поселеннях, прискорюйте будівництво всієї своєї імперії одним рухом, створюйте дипломатичні глухі кути, щоб вільно пересуватися недружніми територіями, і багато-багато іншого.
Вийдіть за рамки простого балансу і прийміть дисгармонію, використовуючи її як привід для більш жорстких і екстремальних дій, які відповідають вашому порядку денному, і плануйте ланцюжки дій, щоб гарантувати, що баланс гармонії буде порушений на вашу користь, коли все сказано і зроблено.
Юань Бо не дотримується правил. Він їх пише.
Маючи план, який розроблявся століттями на прохання батька Юань Бо, Нефритовий Дракон отримує завдання подорожувати до критичних місць і будувати ретранслятори, щоб розширити можливості Нефритового компаса, перш ніж захистити їх від вторгнення Ящерів, які намагаються знищити Катайю.
Знищіть їх і прокладіть шлях до перемоги.
Роками ми думали, що це дитяча казка, щоб налякати нас. І ось одного разу, двадцятої зими, я підібрався надто близько до лісу. А коли мені сказали, що матінка Останка тебе дістане... Я знала, що якщо зроблю крок ближче до дерев, це буде правдою.
Казки про чудовиськ і страшен переслідували багато країн протягом століть, але казка, що висіла над дітьми Кіслевіта, нагадування про наслідки прояву непокори, була не просто казкою. Матінка Останка справжня. Берегиня, вірна землі, яка притягує до відповідальності кожного, хто прагне завдати їй шкоди, вона черпає свою силу з тих самих лісів, фенів і областей, які вона захищає. Коли прийде війна, вона буде на передовій, захищаючи воїнів Кіслева і наводячи жах на всіх, хто їм протистоїть.
І якщо ви перейдете їй дорогу, не помиліться. Матінка Останка покарає тебе.
Як могутня чаклунка з індивідуальним компонентом ближнього бою, мати Останья використовує свій котел на полі бою та за його межами, здатна обрушувати духів на своїх ворогів здалеку або пророщувати ноги павука в ближньому бою як гібрид артилерії та колісниці.
Дочки Лісу повинні влити Чаклунство Матері Останки в Хатинці Відьми. З новим рідкісним ресурсом, Spirit Essence, ви можете скористатися інгредієнтами, зібраними під час проходження, щоб створити потужні заклинання та використовувати гекси, щоб значно змінити хід усієї вашої кампанії.
Витісняйте ворожі армії зі своїх земель в одну мить, очищайте цілі провінції від корупції одним рухом, посилюйте своїх юнітів набагато більше, ніж їм задано, і дайте волю всій могутності відьми в пошуках Прокляття Руїни; Останній Гекс матері Останки, щоб забезпечити святість Кислевої землі.
Зустрічайте світ змін з новими додатковими юнітами для Tzeentch, Grand Cathay та Kislev.
Випустіть мерзоту з Вихровим Звіром Муталіта для Цеентча, жахливого злиття монстра та магії, створеного силами Хаосу поза будь-якою виправданою причиною. Він приносить на стіл грубі, магічні руйнування з жорстоким видовищем.
Не знадобиться компас, щоб знайти нові поповнення у складі Cathayan.
Створені чарівниками Небесного Двору, Леви-охоронці - це живі статуї, зроблені з Джета або Нефриту. Для тих, хто шукає магічного дотику, Нефритовий лев є провідником чаклуна, здатним використовувати заклинання, прив'язані до його тіла, і запускати палаючі атаки. Однак Реактивний Лев протилежний, він протистоїть магічним заклинанням, щоб зменшити будь-яке чаклунство, яке може завдати шкоди їм самим або тим, хто поблизу.
Крім того, в цих лісах ховаються нові кіслевітські одиниці.
Жахлива і страшна істота, відома багатьом як Річ у лісі, приносить свої величезні розміри та піхотні можливості на передову Кіслев. Якщо його не зупинити, цей звір прорветься крізь ворожі війська, як папір, перш ніж кинутися в ліс в укриття і з'явитися, щоб зробити все спочатку.
І, звичайно ж, у Тінях Змін чекають подальші жахи.
Додайте у свої ігри нових легендарних лордів, героїв і юнітів, щоб значно розширити свої методи гри на карті кампанії та в битвах. Перевертень, Юань Бо та Мати Останк'я привносять у свою фракцію свою унікальну механіку кампанії з цілями, відмінними від кампанії «Царство хаосу», і новими юнітами, які допоможуть їм здобути перемогу на своїх умовах.
3 нових легендарних лордів виходять з тіні.
Виконуйте підлі інтриги та хитрощі з Перевертнем Цеентча.
Встановлюйте та втілюйте грандіозні стратагеми в глобальному масштабі як Юань Бо з Великого Катаю.
Чаклують над могутніми гексами та заклинаннями, займаючись чаклунством, перевертаючи кампанії на голову як мати Останья з Кислева.
Прийміть зміни з 3 новими легендарними героями. Розкидайте навмання магічні заклинання з Блакитними Писарями Цеентча, виставляйте найсміливішого чемпіона Царини з Золотим Лицарем Кіслева Нарискою Лейсою та завдайте удару здалеку Вартовим Небес, Сайтангом Вартовим, за Велику Катайю.
Розіграйте тривожні ритуали за допомогою Лору Відьми; нового заклинання для Матері Останьї та Кислева.
Розширюйте свої списки 16 додатковими юнітами, посилюйте свої війська 9 відомими полками та зміцнюйте своє лідерство новим лордом і героєм для всіх 3 рас.
Я будую свій дім у найтемніших ямах твоєї душі. У тіні я чекаю свого часу.
Як могутній Жах Цеентча, Перевертень втілює в собі найбільш оманливі та маніпулятивні тенденції Змінника Шляхів. Здатний перетворитися на будь-якого легендарного персонажа від благородного до грізного, справжня форма Перевертня була втрачена часом. Його хитрість може навіть обдурити самих Темних Богів, здатних віддзеркалювати ворогів, створювати фальшивих союзників і руйнувати імперії зсередини, і лише одна істина стає зрозумілою ще довго після того, як він втілив у життя свої руки.
Тут був оманливий жартівник відомого світу, Перевертень з Цеентча.
Як перевертень заклинань, що зміцнює Лор Цеентча, Перевертень може прийняти форму будь-якого лорда, з яким він зіткнеться, що підвищить його бойову ефективність, коли ваш ворог спробує зробити те саме. Коли він не б'ється безпосередньо, він затримується в тіні, переслідуючи свою здобич і чекаючи оптимального часу для удару.
Нікому не довіряйте.
Незбагненний і випадковий характер Перевертня – ідеальний рецепт для інтриг і хитрощів. Для «Перевертня» світ поділяється на театри; сегментовані області, які містять схеми, як другорядні, так і ключові. Підживлюваний нескінченним легіоном хитрих сектантів, щоб досягти своїх цілей, він повинен спочатку розбити театр за допомогою менших, зухваліших схем, будуючи будівлі, викрадаючи ідентичності та розпалюючи напруженість серед цивілізованого населення, кульмінацією чого стане Грандіозний план та епічна битва за панування, рясніючи щедрими винагородами на цьому шляху.
Золота, гримуарів і розломів вдосталь.
З достатньою кількістю виконаних грандіозних планів кінцева мета Перевертня в межах досяжності: проведення Остаточного плану для перемоги в кампанії.
Цей неспокійний легендарний герой, Сині Писарі, їздять верхи на своєму Диску Цеентча, строчать на пергаменті на ходу, і здатні вивергати всілякі заклинання по полю бою, вербалізуючи свої сувої. Якби вони знали, що означають ці слова...
Люди з інших народів можуть заперечувати це, але всі смертні прагнуть контролю. Контролювати, тобто.
Правлячи Центральним Катайєю, Юань Бо, Нефритовий Дракон очолює Двір Небесних Чаклунів. Бюрократ найвищого рангу на перший погляд, так, але талановитий шпигун у душі, Нефритовий Дракон керує містом Вей-цзінь і, відповідно, є адміністратором імперії Катай. Подобається всім, благо Grand Cathay знаходиться в умілих руках.
Виконуючи дві ролі між своєю людською та драконячою формами, Нефритовий дракон може бути руйнівним руйнівником однієї цілі та потужним заклинателем з магічними знаннями Світла, Інь та Неба. Ширяйте над полем бою, як дракон, спалюючи навіть найсильніших ворожих істот, або вступайте в бій на землі з заклинаннями, що змінюють правила гри.
Катая стоїть, все одно.
Візьміть участь у шаховому матчі, не схожому на будь-який інший, з державними справами. Будучи видатним державним діячем, правою рукою імператора і шпигуном, вплив Юань Бо на царство глибокий. Маючи цю силу, впроваджуйте відкриту та приховану політику щодо поселень, армій і навіть персонажів, щоб найкраще відповідати потребам вашої імперії. Боріться з корупцією в поселеннях, прискорюйте будівництво всієї своєї імперії одним рухом, створюйте дипломатичні глухі кути, щоб вільно пересуватися недружніми територіями, і багато-багато іншого.
Вийдіть за рамки простого балансу і прийміть дисгармонію, використовуючи її як привід для більш жорстких і екстремальних дій, які відповідають вашому порядку денному, і плануйте ланцюжки дій, щоб гарантувати, що баланс гармонії буде порушений на вашу користь, коли все сказано і зроблено.
Юань Бо не дотримується правил. Він їх пише.
Маючи план, який розроблявся століттями на прохання батька Юань Бо, Нефритовий Дракон отримує завдання подорожувати до критичних місць і будувати ретранслятори, щоб розширити можливості Нефритового компаса, перш ніж захистити їх від вторгнення Ящерів, які намагаються знищити Катайю.
Знищіть їх і прокладіть шлях до перемоги.
Роками ми думали, що це дитяча казка, щоб налякати нас. І ось одного разу, двадцятої зими, я підібрався надто близько до лісу. А коли мені сказали, що матінка Останка тебе дістане... Я знала, що якщо зроблю крок ближче до дерев, це буде правдою.
Казки про чудовиськ і страшен переслідували багато країн протягом століть, але казка, що висіла над дітьми Кіслевіта, нагадування про наслідки прояву непокори, була не просто казкою. Матінка Останка справжня. Берегиня, вірна землі, яка притягує до відповідальності кожного, хто прагне завдати їй шкоди, вона черпає свою силу з тих самих лісів, фенів і областей, які вона захищає. Коли прийде війна, вона буде на передовій, захищаючи воїнів Кіслева і наводячи жах на всіх, хто їм протистоїть.
І якщо ви перейдете їй дорогу, не помиліться. Матінка Останка покарає тебе.
Як могутня чаклунка з індивідуальним компонентом ближнього бою, мати Останья використовує свій котел на полі бою та за його межами, здатна обрушувати духів на своїх ворогів здалеку або пророщувати ноги павука в ближньому бою як гібрид артилерії та колісниці.
Дочки Лісу повинні влити Чаклунство Матері Останки в Хатинці Відьми. З новим рідкісним ресурсом, Spirit Essence, ви можете скористатися інгредієнтами, зібраними під час проходження, щоб створити потужні заклинання та використовувати гекси, щоб значно змінити хід усієї вашої кампанії.
Витісняйте ворожі армії зі своїх земель в одну мить, очищайте цілі провінції від корупції одним рухом, посилюйте своїх юнітів набагато більше, ніж їм задано, і дайте волю всій могутності відьми в пошуках Прокляття Руїни; Останній Гекс матері Останки, щоб забезпечити святість Кислевої землі.
Зустрічайте світ змін з новими додатковими юнітами для Tzeentch, Grand Cathay та Kislev.
Випустіть мерзоту з Вихровим Звіром Муталіта для Цеентча, жахливого злиття монстра та магії, створеного силами Хаосу поза будь-якою виправданою причиною. Він приносить на стіл грубі, магічні руйнування з жорстоким видовищем.
Не знадобиться компас, щоб знайти нові поповнення у складі Cathayan.
Створені чарівниками Небесного Двору, Леви-охоронці - це живі статуї, зроблені з Джета або Нефриту. Для тих, хто шукає магічного дотику, Нефритовий лев є провідником чаклуна, здатним використовувати заклинання, прив'язані до його тіла, і запускати палаючі атаки. Однак Реактивний Лев протилежний, він протистоїть магічним заклинанням, щоб зменшити будь-яке чаклунство, яке може завдати шкоди їм самим або тим, хто поблизу.
Крім того, в цих лісах ховаються нові кіслевітські одиниці.
Жахлива і страшна істота, відома багатьом як Річ у лісі, приносить свої величезні розміри та піхотні можливості на передову Кіслев. Якщо його не зупинити, цей звір прорветься крізь ворожі війська, як папір, перш ніж кинутися в ліс в укриття і з'явитися, щоб зробити все спочатку.
І, звичайно ж, у Тінях Змін чекають подальші жахи.