OMSI 2 Add-On Coachbus 250 [Remake]
Жанри:
Особливості:
Розробники:
Видавники:
Офіційний веб-сайт:
Опис
Познайомтеся з автобусом 1960-х років, виготовленим для держав СРСР – відкрийте для себе новий додаток Coachbus 250 зараз.
Познайомтеся з автобусом 1960-х років, створеним для держав СРСР – відкрийте для себе новий Add-on Coachbus 250 зараз.
Ікарус 250 – це туристичний автобус, який виготовлявся з кінця 1960-х до кінця 1990-х років, що робить його перший автобус серії 200.
Автобус оснащений 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Його двигун встановлений ззаду і приводить в рух задню вісь за допомогою однодискового сухого зчеплення. У порожньому стані туристичний автобус важить 10,7 т, а його допустима загальна вага становить 16 т.
Залежно від країни, де він експлуатується, цей російський туристичний автобус виготовляється з різними двигунами, що робить його ідеальним для місцевих вимог. У цьому доповненні також представлено 22 різні варіанти Ikarus 250, які представляють численні версії, створені протягом 5 років. Автобуси в комплекті:
• Coachbus 250.59 1984
• Coachbus 250.59 1984 з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1986 LUX
• Автобус 250.59 1986 LUX з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1986 Стандарт
• Автобус 250.59 1986 Стандарт з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1987 LU X
• Міський автобус 250.59 1987 LUX 1
• Coachbus 250.59 1987 LUX 1 з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1987 LUX з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1987 Standart
• Coachbus 250.59 1987 Standard з проколом d глушник
• Автобус 250.59 1988 LUX
• Автобус 250.59 1988 LUX 1
• Автобус 250.59 1988 LUX 1 з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1988 LUX з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1988 Стандарт
• Coachbus 250.59 1988 Standard з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1990 LUX
• Coachbus 250.59 1990 LUX з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1990
• Coachbus 250.59 1990 Стандарт з пробитим глушником
Ікарус 250 – це туристичний автобус, який виготовлявся з кінця 1960-х до кінця 1990-х років, що робить його перший автобус серії 200.
Автобус оснащений 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Його двигун встановлений ззаду і приводить в рух задню вісь за допомогою однодискового сухого зчеплення. У порожньому стані туристичний автобус важить 10,7 т, а його допустима загальна вага становить 16 т.
Залежно від країни, де він експлуатується, цей російський туристичний автобус виготовляється з різними двигунами, що робить його ідеальним для місцевих вимог. У цьому доповненні також представлено 22 різні варіанти Ikarus 250, які представляють численні версії, створені протягом 5 років. Автобуси в комплекті:
• Coachbus 250.59 1984
• Coachbus 250.59 1984 з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1986 LUX
• Автобус 250.59 1986 LUX з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1986 Стандарт
• Автобус 250.59 1986 Стандарт з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1987 LU X
• Міський автобус 250.59 1987 LUX 1
• Coachbus 250.59 1987 LUX 1 з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1987 LUX з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1987 Standart
• Coachbus 250.59 1987 Standard з проколом d глушник
• Автобус 250.59 1988 LUX
• Автобус 250.59 1988 LUX 1
• Автобус 250.59 1988 LUX 1 з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1988 LUX з пробитим глушником
• Автобус 250.59 1988 Стандарт
• Coachbus 250.59 1988 Standard з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1990 LUX
• Coachbus 250.59 1990 LUX з пробитим глушником
• Coachbus 250.59 1990
• Coachbus 250.59 1990 Стандарт з пробитим глушником
Мінімальні | ||
---|---|---|
DirectX: | версії 9.0c | |
Відеокарта: | 1 GB VRAM | |
Додаткові примітки: | OMSI 2 – The Omnibus Simulator v2.3.001 | |
Місце на диску: | 800 MB доступного місця | |
ОС *: | Microsoft Windows 7 / 8 / 10 | |
Оперативна пам’ять: | 4 GB ОП | |
Процесор: | Dual Core CPU with 2.8 GHz |