
Опис
EDEN.schemata(); — це науково-фантастична пригодницька гра з багатьма кінцями, в якій представлені трупи без голови, запечатана лабораторія, підозрюваний/героїня-андроїд без кінцівок і головний герой, який страждає на амнезію. Ігровий дизайн і поступово UI змінюються у відображенні ваших дій.
EDEN.schemata(); — це багатогра в жанрі науково-фантастичної містичної пригоди, в якій представлені труп без голови, запечатана лабораторія, героїня-андроїд без кінцівок (і головний підозрюваний) і головний герой, який страждає на амнезію. Дизайн гри та інтерфейс змінюються поступово, відображаючи ваші дії.
Ілюстрації в стилі стімпанк та анімація персонажів намальовані вручну одним аніматором.
Історія
«Приємно познайомитися... знову?»
Андроїд на ім'я «Єва» розмовляє з «тобою», перед трупом без голови, очевидно, відомим як «Професор».
Повністю позбавлені будь-якої пам'яті, ви разом з Євою — андроїдом і очевидним убивцею Професора — повинні розкрити правду про те, що тут сталося насправді.
Використовуйте свої здібності до дедукції, щоб розгадати таємницю цієї замкненої лабораторії, відкриваючи одну істину за іншою.
Ми сподіваємося, що вам сподобається цей абсолютно новий тип таємниць — такий, який можливий лише у відеоіграх. Персонажі, зображені в красивій мальованій анімації
, Ви (Головний герой)
Поняття не маєте, хто вони через амнезію. Дещо ненадійно.
Єва
Андроїд. Коли головний герой приходить до тями, Єва стоїть перед трупом «Професора». Героїня, а також головна підозрювана.
Творець професора
Єви. Знайдений як безголовий труп після пробудження головного героя.
Вишня
Інтегрований інтерфейс дисципліни. Штучний інтелект, який карає людей за їхні злочини, але й чомусь розмовляє як маленька дівчинка. Може обурювати. Інтерфейс користувача та дизайн гри, які змінюються разом із прогресом гри
Інтерфейс користувача та дизайн гри в цілому змінюватимуться відповідно до вашого ігрового прогресу.
Сюжет і інтерфейс працюють разом, оскільки загальний дизайн гри поступово трансформується, забезпечуючи абсолютно новий, майже схожий на магічний трюк ігровий досвід. Основний персонал/Коментарі
Сценарій: Серія Van Madoy
Revoir
Murder at Kogetsukan (Fate/GrandOrder)На початку проекту я подумав: «Чи залишилося мені взагалі щось зробити у світі містичних ігор, чого мої попередники ще не робили самі?» Однак у міру розвитку я переосмислював і думав: «Можливо, я зможу реалізувати ідеальну таємницю за допомогою відеоігор». Концепція цієї гри - «таємниця, яку можна розгадувати знову і знову». Сподіваюся, вам сподобається розгадка таємниці, яка можлива лише у відеоіграх – таємниця, яка чимось відрізняється від інших «багатогранних» ігор.
Напрямок/Розвиток:EIKI'Gensou
Skydrift
Living in the End WorldЯ вважаю, що жанр «ADV» насправді є міжвидовою битвою без правил. Ми пропонуємо вам абсолютно новий проривний ADV, гідний його вражаючих візуальних ефектів і написання.
Дизайн персонажів/анімація: Ютаро
[Touhou Tegaki] Анімація, створена за допомогою Sakkyun Light:https://www.nicovideo.jp/watch/sm7905073
[FRENZ 2015] Touhou Youyoumu ~максимальний рух~ Короткий PV-стиль:https://www.nicovideo.jp/watch/sm27209687Який сенс використовувати мальовану анімацію для вираження персонажів в іграх, особливо в стилі ADV? Що ж, я хотів би дати будь-яку відповідь, крім «Це єдиний спосіб, яким я можу!», тому, скажімо, я прагну зобразити своє мистецтво таким чином, щоб показати задоволення та сирість анімації в макеті ADV.
Звук: RD-Sounds (凋叶棕)
Причастя (Vatican Miracle Examiner ED)
Absolute One-Party Street ~Unreachable Message (трек аранжування Touhou Project)Зрештою, історія – це поєднання картинок, звуків та історій.
Ігрові сцени, елементи керування, фонова музика, SFX, історія, візуальні ефекти... Я хочу з'ясувати, що я можу зробити, використовуючи звук, щоб об'єднати всі ці елементи разом, щоб розповісти «історію» в грі.
Ілюстрації в стилі стімпанк та анімація персонажів намальовані вручну одним аніматором.
Історія
«Приємно познайомитися... знову?»
Андроїд на ім'я «Єва» розмовляє з «тобою», перед трупом без голови, очевидно, відомим як «Професор».
Повністю позбавлені будь-якої пам'яті, ви разом з Євою — андроїдом і очевидним убивцею Професора — повинні розкрити правду про те, що тут сталося насправді.
Використовуйте свої здібності до дедукції, щоб розгадати таємницю цієї замкненої лабораторії, відкриваючи одну істину за іншою.
Ми сподіваємося, що вам сподобається цей абсолютно новий тип таємниць — такий, який можливий лише у відеоіграх. Персонажі, зображені в красивій мальованій анімації
, Ви (Головний герой)
Поняття не маєте, хто вони через амнезію. Дещо ненадійно.
Єва
Андроїд. Коли головний герой приходить до тями, Єва стоїть перед трупом «Професора». Героїня, а також головна підозрювана.
Творець професора
Єви. Знайдений як безголовий труп після пробудження головного героя.
Вишня
Інтегрований інтерфейс дисципліни. Штучний інтелект, який карає людей за їхні злочини, але й чомусь розмовляє як маленька дівчинка. Може обурювати. Інтерфейс користувача та дизайн гри, які змінюються разом із прогресом гри
Інтерфейс користувача та дизайн гри в цілому змінюватимуться відповідно до вашого ігрового прогресу.
Сюжет і інтерфейс працюють разом, оскільки загальний дизайн гри поступово трансформується, забезпечуючи абсолютно новий, майже схожий на магічний трюк ігровий досвід. Основний персонал/Коментарі
Сценарій: Серія Van Madoy
Revoir
Murder at Kogetsukan (Fate/GrandOrder)На початку проекту я подумав: «Чи залишилося мені взагалі щось зробити у світі містичних ігор, чого мої попередники ще не робили самі?» Однак у міру розвитку я переосмислював і думав: «Можливо, я зможу реалізувати ідеальну таємницю за допомогою відеоігор». Концепція цієї гри - «таємниця, яку можна розгадувати знову і знову». Сподіваюся, вам сподобається розгадка таємниці, яка можлива лише у відеоіграх – таємниця, яка чимось відрізняється від інших «багатогранних» ігор.
Напрямок/Розвиток:EIKI'Gensou
Skydrift
Living in the End WorldЯ вважаю, що жанр «ADV» насправді є міжвидовою битвою без правил. Ми пропонуємо вам абсолютно новий проривний ADV, гідний його вражаючих візуальних ефектів і написання.
Дизайн персонажів/анімація: Ютаро
[Touhou Tegaki] Анімація, створена за допомогою Sakkyun Light:https://www.nicovideo.jp/watch/sm7905073
[FRENZ 2015] Touhou Youyoumu ~максимальний рух~ Короткий PV-стиль:https://www.nicovideo.jp/watch/sm27209687Який сенс використовувати мальовану анімацію для вираження персонажів в іграх, особливо в стилі ADV? Що ж, я хотів би дати будь-яку відповідь, крім «Це єдиний спосіб, яким я можу!», тому, скажімо, я прагну зобразити своє мистецтво таким чином, щоб показати задоволення та сирість анімації в макеті ADV.
Звук: RD-Sounds (凋叶棕)
Причастя (Vatican Miracle Examiner ED)
Absolute One-Party Street ~Unreachable Message (трек аранжування Touhou Project)Зрештою, історія – це поєднання картинок, звуків та історій.
Ігрові сцени, елементи керування, фонова музика, SFX, історія, візуальні ефекти... Я хочу з'ясувати, що я можу зробити, використовуючи звук, щоб об'єднати всі ці елементи разом, щоб розповісти «історію» в грі.
Мінімальні | Рекомендовані | |
---|---|---|
Потребує 64-бітних процесора та операційної системи | Потребує 64-бітних процесора та операційної системи | |
Місце на диску: | 250 MB доступного місця | |
ОС: | Windows 10 | |
Оперативна пам’ять: | 1 GB ОП | |
Процесор: | 1.6 Ghz |