Опис

Colonial Conquest — це симуляція завоювання, дія якої відбувається у вікторіанську добу війни та експансії кінця 1800-х і початку 1900-х років.
Colonial Conquest — це симуляція завоювання, дія якої відбувається у вікторіанську добу війни та експансії кінця 1800-х і початку 1900-х років. Мета гри - стати домінуючою великою державою в усьому світі. Гравці можуть бути однією з шести великих держав того часу: Великої Британії, Німеччини, Франції, США, Японії чи Росії. Особливості Поверніться в епоху Золотої війни та керуйте однією з небагатьох держав, які формували обличчя нашого сьогодення світом.
Пливіть, катайтеся та маршируйте земною кулею, поки ваша нація напружує свої військові та економічні м’язи.
Доповнюйте м’язи хитрощами та використовуйте тактику маски й кинджала, як-от підривна діяльність і шпигунство.
Змагайтеся з європейськими гегемонами в їхні останні золоті дні, перш ніж вони охопили світ полум’ям першої глобальної війни.
Грайте за одного з двох молодих гігантів: Сполучених Штатів Америки чи Японської імперії; або як одна з головних європейських сил, щоб повернути їх назад у свої межі.
Грайте проти штучного інтелекту чи інших людей, які претендують на панування нашої планети.Докладніше про гру
Ви виграєте, набравши найбільшу кількість переможних очок (VPs) або бути першим, хто досяг певного попередньо встановленого порогу VP, залежно від сценарію та користувацьких параметрів у головному меню. Для цього ви повинні захопити регіони по всьому світу та перемогти своїх ворогів у бою.

У світі близько 130 регіонів, відкритих для завоювання. Регіони мають змінний дохід і значення VP (встановлюються випадковим чином у стандартному сценарії) і невідомі, доки не будуть завойовані або за ними не будуть шпигувати. Кожен регіон, який не належить Великій державі, зазвичай має незалежну Мала країну, яка ним володіє та захищає його.

Кожна Велика країна контролюється людиною-гравцем або комп’ютером, або позначається нейтральною, а потім діє як Друга країна.
Можлива гра Hotseat, з можливістю обмежити час гри до 4,00 хвилин. на гравця.
Кожен ігровий хід представляє приблизно один сезон.
Гра триває, доки не буде досягнуто умов перемоги.

Сценарії: гра пропонує 3 сценарії: один починається з 1880 року з історичною обстановкою, другий з 1914 року з історичними позиціями та відкритий стандарт приблизно 1870 року, де нації володіють лише своїми початковими територіями (безкоштовно для всіх, неісторичні)

Гра має 3 основні фази, кожен гравець входить у них послідовно, тобто фаза будівництва (тільки навесні, з: армією та флотом Будівництво, фортифікація, економічна допомога, шпигунство, підривна діяльність, фаза руху (армія та флот) і бойова фаза.

Ігровий процес кожної фази досить простий і зрозумілий, а саме:

Фаза будівництва армії та флоту (весна): створюйте нові армії та флоти у своїх центрах постачання.
Фаза укріплення (весна): зміцнюйте армійські підрозділи (крім центрів постачання, які вже укріплені).
Етап економічної допомоги (весна): позичайте гроші іншим великим країнам; який додається до їхньої скарбниці. Або позичати гроші нейтральним Малим країнам; які вони негайно використовують для створення армій.
Фаза шпигунства (весна): Дізнайтеся приблизну (не завжди точну) чисельність армії та дохід Малої країни або регіону, контрольованого Великою країною. І значення VP регіону
Фаза підривної діяльності (весна): Витратьте гроші, щоб підкупити армію Малої країни, послабивши оборону країни або спричинивши державний переворот (надаючи вам контроль над згаданою країною у відповідь).
Фаза руху (усі ходи): Переміщуйте армії лише в суміжні регіони. Переміщуйте флот поодинці або з арміями з одного порту в інший (або переправляйте полки на десантні десанти на ворожих володіннях).
Бойова фаза (усі ходи): до двадцяти раундів бою; кожен складається з морських (якщо є кораблі) та сухопутних битв

Віковий рейтинг

Мінімальні
DirectX:версії 9.0c
Відеокарта:512 MB NVIDIA GeForce 9600
Місце на диску:500 MB доступного місця
ОС *:Windows 7/8
Оперативна пам’ять:2 GB ОП
Процесор:2.5 GHz Intel Dual Core