
Box Dungeons
PC (Microsoft Windows)Жанри:
Особливості:
Дата релізу:
01.12.2024
Розробники:
Видавники:
Офіційний веб-сайт:
Опис
Box Dungeons — це захоплююча гра-головоломка, яка черпає натхнення з класичних настільних рольових ігор, таких як Dungeons & Dragons і покрокових данжен-кроулерів. Пориньте у світ складних головоломок і стратегічного ігрового процесу, переміщаючись заплутаними кімнатами, наповненими ворогами та скарбами.
Box Dungeons — це гра-головоломка, натхненна класичними настільними рольовими іграми, такими як Dungeons & Dragons, і покроковими данжен-кроулерами, такими як різні спін-оффи серії Mystery Dungeon.
Гра поєднує в собі багато очікуваних елементів рольової гри з простою, але універсальною механікою ковзної головоломки. Гравці керують персонажем, який ковзає по кімнатах, щоб атакувати ворогів, збирати скарби та виконувати основну мету кожного етапу, щоб перейти до наступного.
Кожен ігровий персонаж має власні здібності, які він відкриває у своєму дереві навичок, проходячи кімнати та отримуючи досвід (EXP). Ці здібності змінюють те, як гравці можуть розв'язувати головоломки, причому багато головоломок вимагають використання цих конкретних навичок.
Наприкінці кожного підземелля гравці стикаються з кімнатою Боса. Тут вони повинні використовувати здібності, які вони набули протягом свого прогресу, щоб зіткнутися з босом, який володіє унікальними спеціальними здібностями для цього бою.
ОСОБЛИВОСТІ
- Покрокова система, за допомогою якої вороги роблять ходи та виконують дії кожен хід за встановленими шаблонами, створюючи головоломки, які постійно змінюються та вимагають від гравця ідентифікації цих закономірностей і відповідного планування свого шляху, щоб вирішити їх.
- Підлоги підземель містять небезпеку навколишнього середовища та інтерактивні елементи, яких гравець може або уникати, або використовувати на свою користь, можливо, штовхнувши ворога в яму з шипами або розчавивши його валуном, що котиться.
Interactables також включає колекційні елементи, такі як золоті монети та скрині зі скарбами, які гравець повинен зібрати, щоб виконати «побічні квести» за додаткові очки навичок.
- На кожному поверсі є цілі, крім простого їх очищення. Ці «побічні квести» вимагають додаткового планування для виконання, додаючи здебільшого необов'язковий рівень складності, окрім простого завершення етапу.
- Їхні цілі різняться, включаючи збір здобичі, завершення етапу за встановлену кількість ходів або навіть відправку ворога за допомогою Overkill, завдавши більше шкоди, ніж його максимальне здоров'я.
- Кожен персонаж гравця має власне унікальне дерево навичок, з якого він відкриває нові здібності, як пасивні, так і активні, які або дозволяють нові способи вирішення головоломок, або потрібні для їх очищення.
- Кожне підземелля адаптоване до набору навичок відповідного персонажа, з різним оточенням, ворогами та механіками, щоб відповідати класичним темам як для фентезійних TTRPG, так і для класичних рольових ігор, таких як печера Гобліна.Вороги також мають навички!
- Воїн-гоблін використовує «Лють малого», щоб завдавати шкоди цілям, сильнішим за них.
Загартований у боях Гобгоблін може «парирувати» атаки спереду, зменшуючи шкоду, яку вони отримують.
І їх набагато більше.
- На останньому поверсі кожного підземелля гравцеві доводиться битися з босом, наприклад, з розлюченим Гоблінським бойовим бандою!
Ці етапи передбачають перемогу над могутнім ворогом, розробленим з унікальною механікою, адаптованою для подолання за допомогою навичок, доступних відповідному персонажу гравця.
Гра поєднує в собі багато очікуваних елементів рольової гри з простою, але універсальною механікою ковзної головоломки. Гравці керують персонажем, який ковзає по кімнатах, щоб атакувати ворогів, збирати скарби та виконувати основну мету кожного етапу, щоб перейти до наступного.
Кожен ігровий персонаж має власні здібності, які він відкриває у своєму дереві навичок, проходячи кімнати та отримуючи досвід (EXP). Ці здібності змінюють те, як гравці можуть розв'язувати головоломки, причому багато головоломок вимагають використання цих конкретних навичок.
Наприкінці кожного підземелля гравці стикаються з кімнатою Боса. Тут вони повинні використовувати здібності, які вони набули протягом свого прогресу, щоб зіткнутися з босом, який володіє унікальними спеціальними здібностями для цього бою.
ОСОБЛИВОСТІ
- Покрокова система, за допомогою якої вороги роблять ходи та виконують дії кожен хід за встановленими шаблонами, створюючи головоломки, які постійно змінюються та вимагають від гравця ідентифікації цих закономірностей і відповідного планування свого шляху, щоб вирішити їх.
- Підлоги підземель містять небезпеку навколишнього середовища та інтерактивні елементи, яких гравець може або уникати, або використовувати на свою користь, можливо, штовхнувши ворога в яму з шипами або розчавивши його валуном, що котиться.
Interactables також включає колекційні елементи, такі як золоті монети та скрині зі скарбами, які гравець повинен зібрати, щоб виконати «побічні квести» за додаткові очки навичок.
- На кожному поверсі є цілі, крім простого їх очищення. Ці «побічні квести» вимагають додаткового планування для виконання, додаючи здебільшого необов'язковий рівень складності, окрім простого завершення етапу.
- Їхні цілі різняться, включаючи збір здобичі, завершення етапу за встановлену кількість ходів або навіть відправку ворога за допомогою Overkill, завдавши більше шкоди, ніж його максимальне здоров'я.
- Кожен персонаж гравця має власне унікальне дерево навичок, з якого він відкриває нові здібності, як пасивні, так і активні, які або дозволяють нові способи вирішення головоломок, або потрібні для їх очищення.
- Кожне підземелля адаптоване до набору навичок відповідного персонажа, з різним оточенням, ворогами та механіками, щоб відповідати класичним темам як для фентезійних TTRPG, так і для класичних рольових ігор, таких як печера Гобліна.Вороги також мають навички!
- Воїн-гоблін використовує «Лють малого», щоб завдавати шкоди цілям, сильнішим за них.
Загартований у боях Гобгоблін може «парирувати» атаки спереду, зменшуючи шкоду, яку вони отримують.
І їх набагато більше.
- На останньому поверсі кожного підземелля гравцеві доводиться битися з босом, наприклад, з розлюченим Гоблінським бойовим бандою!
Ці етапи передбачають перемогу над могутнім ворогом, розробленим з унікальною механікою, адаптованою для подолання за допомогою навичок, доступних відповідному персонажу гравця.
Мінімальні | Рекомендовані | |
---|---|---|
DirectX: | версії 10 | версії 10 |
Відеокарта: | NVIDIA GeForce GTS 250 | AMD Radeon HD 6670 | NVIDIA GTX 960 / Radeon HD 5750 or better |
Місце на диску: | 2 GB доступного місця | 2 GB доступного місця |
ОС: | Requires a 64-bit processor and operating system | Requires a 64-bit processor and operating system |
Оперативна пам’ять: | 8 GB ОП | 16 GB ОП |
Процесор: | Intel Core 2 Duo E8400 | AMD Phenom II X4 965 | Intel i3+ |